Vodič za uštedu online kupovine i prednosti uspoređivanja cijena

Jeste li se ikada zapitali koliko biste mogli uštedjeti kada biste krenuli detaljnije uspoređivati cijene? Bilo da koristite online letke za pronalazak najboljih ponuda ili uspoređujete cijene na različitim web stranicama kako...

Reklamacija kao prilika za poboljšanje i rast

Svaka reklamacija pruža jedinstven uvid u iskustva i očekivanja kupaca, služeći kao direktan signal o potencijalnim područjima za unaprjeđenje. Kada tvrtke aktivno slušaju i reagiraju na te signale, ne samo da...

Novi EU zakoni – nova pravila za ambalažu

Proizvođači plastike smatraju pravila o reciklatima ‘diskriminatornim’ ističući da ova uredba favorizira papirnu i kartonsku ambalažu. Prema njima, to bi moglo dovesti do povećanja količine ambalažnog otpada i emisije CO2. Nova...

Strategija uspjeha u globaliziranom svijetu

Prekogranična trgovina nudi obilje prilika za društva koja teže rastu i ekspanziji, a uspjeh u ovom poduhvatu zahtijeva strategiju, detaljno planiranje i temeljitu prilagodbu pravnim zahtjevima i specifičnostima svakog tržišta

Uskrsna trpeza: Hrana je ključni dio blagdanskih obiteljskih okupljanja

Za posebne prigode, poput Uskrsa, obično se želi koristiti najbolje sastojke kako bi se pripremila ukusna hrana koja će zadovoljiti sve članove obitelji i goste. To uključuje kupovinu svježeg mesa, ribe,...

Vodič za tvrtke i njihove objave na društvenim mrežama

Svaka objava mora biti dio strategije za određenu društvenu mrežu. Svaka kampanja mora imati unaprijed postavljene ciljeve koji su realistični i mogu se mjeriti. Sve što objavljujete mora proizlaziti iz postavljenih...

Loyalty programi: Ključ dugoročnih odnosa s potrošačima leži u programima vjernosti

Transparentnost, pravednost i kontinuirano ulaganje u iskustvo i zadovoljstvo kupaca, uz poštovanje lokalne jezične i kulturne specifičnosti, ključni su za uspjeh loyalty programa u Hrvatskoj Piše: Dijana Kladar,...

Žena i nedostižan ideal savršenstva u medijima

Zašto je važno kako su žene prikazane u medijima i reklamama? Čija je to odgovornost i što brendovi mogu napraviti po tom pitanju? Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica,...

Koliko znamo o umjetnoj inteligenciji i može li ugroziti radna mjesta

Kada je riječ o percepciji o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na društvo, otprilike petina Hrvata smatra kako je pojava umjetne inteligencije pozitivna za društvo, trećina smatra da je negativna, a...

Top 5 izazova prilikom inovacija proizvoda

Inovacije zahtijevaju sredstva, vrijeme i posvećenost - od identifikacije mogućnosti do ulaska na tržište. Dok se trudimo ‘izbrusiti’ svoj način inoviranja, trebali bismo imati na umu da najbolje ideje crpe inspiraciju...

Zimska čarolija prodaje: Unaprijedite svoj web shop za blagdane

Trgovci moraju biti svjesni da će se tijekom blagdanskog razdoblja strože provjeravati usklađenost s pravilima i propisima, a to uključuje zaštitu potrošača, pridržavanje pravila poslovanja, transparentnost u prikazu cijena te pravila...