Vodič za uštedu online kupovine i prednosti uspoređivanja cijena
Jeste li se ikada zapitali koliko biste mogli uštedjeti kada biste krenuli detaljnije uspoređivati cijene? Bilo da koristite online letke za pronalazak najboljih ponuda ili uspoređujete cijene na različitim web stranicama kako...
Reklamacija kao prilika za poboljšanje i rast
Svaka reklamacija pruža jedinstven uvid u iskustva i očekivanja kupaca, služeći kao direktan signal o potencijalnim područjima za unaprjeđenje. Kada tvrtke aktivno slušaju i reagiraju na te signale, ne samo da...
Novi EU zakoni – nova pravila za ambalažu
Proizvođači plastike smatraju pravila o reciklatima ‘diskriminatornim’ ističući da ova uredba favorizira papirnu i kartonsku ambalažu. Prema njima, to bi moglo dovesti do povećanja količine ambalažnog otpada i emisije CO2. Nova...
Strategija uspjeha u globaliziranom svijetu
Prekogranična trgovina nudi obilje prilika za društva koja teže rastu i ekspanziji, a uspjeh u ovom poduhvatu zahtijeva strategiju, detaljno planiranje i temeljitu prilagodbu pravnim zahtjevima i specifičnostima svakog tržišta
Uskrsna trpeza: Hrana je ključni dio blagdanskih obiteljskih okupljanja
Za posebne prigode, poput Uskrsa, obično se želi koristiti najbolje sastojke kako bi se pripremila ukusna hrana koja će zadovoljiti sve članove obitelji i goste. To uključuje kupovinu svježeg mesa, ribe,...
Vodič za tvrtke i njihove objave na društvenim mrežama
Svaka objava mora biti dio strategije za određenu društvenu mrežu. Svaka kampanja mora imati unaprijed postavljene ciljeve koji su realistični i mogu se mjeriti. Sve što objavljujete mora proizlaziti iz postavljenih...
Loyalty programi: Ključ dugoročnih odnosa s potrošačima leži u programima vjernosti
Transparentnost, pravednost i kontinuirano ulaganje u iskustvo i zadovoljstvo kupaca, uz poštovanje lokalne jezične i kulturne specifičnosti, ključni su za uspjeh loyalty programa u Hrvatskoj
Piše: Dijana Kladar,...
Žena i nedostižan ideal savršenstva u medijima
Zašto je važno kako su žene prikazane u medijima i reklamama? Čija je to odgovornost i što brendovi mogu napraviti po tom pitanju?
Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica,...
Koliko znamo o umjetnoj inteligenciji i može li ugroziti radna mjesta
Kada je riječ o percepciji o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na društvo, otprilike petina Hrvata smatra kako je pojava umjetne inteligencije pozitivna za društvo, trećina smatra da je negativna, a...
Top 5 izazova prilikom inovacija proizvoda
Inovacije zahtijevaju sredstva, vrijeme i posvećenost - od identifikacije mogućnosti do ulaska na tržište. Dok se trudimo ‘izbrusiti’ svoj način inoviranja, trebali bismo imati na umu da najbolje ideje crpe inspiraciju...
Zimska čarolija prodaje: Unaprijedite svoj web shop za blagdane
Trgovci moraju biti svjesni da će se tijekom blagdanskog razdoblja strože provjeravati usklađenost s pravilima i propisima, a to uključuje zaštitu potrošača, pridržavanje pravila poslovanja, transparentnost u prikazu cijena te pravila...